Albert Heijn de Wiken wordt ‘echte buurtsuper’

Door: Serena Caruso

Drachten – Arthur Andeweg, Filiaalmanager  van Albert Heijn de Wiken, wil “een gezellige buurtwinkel” waar het assortiment bij de klant aansluit en waar het personeel en de klant elkaar kennen. Het filiaal wordt daarvoor verbouwd in april 2020.

Arthur Andeweg hoopt met de verbouwing het filiaal in een gezellige buurtsuper te transformeren. Het assortiment wordt niet te duur, om zo bij het budget van het winkelpubliek aan te sluiten. Bovendien wordt het contact tussen personeel en klanten persoonlijker. Zijn credo luidt dan ook: “Geen woorden, maar daden.”

De verbouwing in het filiaal duurt van 20 april tot 28 april 2020. Het project dat door retailbouwer Stamhuis wordt geleid, kost meer dan een miljoen. De inboedel en inrichting worden vernieuwd en de oppervlakte gaat van 950m2 naar 1090m2.

One comment

Add Comment

Required fields are marked *. Your email address will not be published.