De dag van het pak
Een pak is natuurlijk een klassiek kledingstuk, en daarom wordt er wat extra aandacht aan besteed op de Dag van het Pak. Maar wat onderscheidt pakken nu eigenlijk?
Een pak is natuurlijk een klassiek kledingstuk, en daarom wordt er wat extra aandacht aan besteed op de Dag van het Pak. Maar wat onderscheidt pakken nu eigenlijk?
Stap in de wereld van creativiteit! De KreaDoe beurs in Utrecht brengt alle soorten kunstenaars en DIY-enthousiastelingen samen voor een inspirerend avontuur. Ontdek trends die je misschien wel op tiktok bent tegengekomen en probeer het zelf!
De nekbeschermer is vanaf nu verplicht voor alle leeftijden, maar wat is hier de oorzaak voor? Diederik Pool legt uit wat de nieuwe nekbeschermer betekend voor de sport.
De doorstroom van mbo-verpleegkunde naar hbo-verpleegkunde is de afgelopen jaren toegenomen. Steeds meer verpleegkundigen kiezen ervoor om zich, zoals dat genoemd wordt, te laten opscholen.
Sociale media zijn niet meer uit ons leven te denken. En met al die tijd op TikTok en Instagram worden we ook geconfronteerd met reclame. Maar heeft dat invloed op jongeren? En op welke manier?
Thom is één van de mensen die vele moeilijkheden heeft ervaren met betrekking tot zijn rijbewijs. Zijn theorie verliep en dus werd zijn praktijkexamen nóg langer uitgesteld. Hoe ging hij om met dit alles? En hoe voelt het om dan eindelijk je rijbewijs te halen?
STEENWIJK – Wandelen en ondertussen goede gesprekken voeren, ook wel walk en talk genoemd. Via sociaal werk De Kop in Steenwijk wordt deze en veel andere activiteiten georganiseerd om de jongeren meer onder elkaar te brengen en eenzaamheid onder jongeren zoveel mogelijk te voorkomen.
Je hebt je toets gehaald, waar je goed voor hebt geleerd. Nu verdien je wel een koffie op de terugweg. Zo denken veel jongeren. Uit onderzoek blijkt dat jongeren meer geld uitgeven aan beloningen voor henzelf. De bedragen lopen aan het eind van de maand wel op.
Jongeren trakteren zichzelf op kleine beloningen, blijkt uit onderzoek van de SNS. Daaruit blijkt ook dan 1 op de 3 jongeren aan het eind van de maand zich zorgen maakt om de hoeveelheid geld die ze hieraan hebben besteed. Jongeren zijn namelijk gevoeliger voor impulsieve aankopen.
Gratis toegang tot 15 musea in het Waterland van Friesland, maar niet voor iedereen.