Intertoys Heerenveen maakt geen genderonderscheid met de verkoop van speelgoed
Intertoys Heerenveen maakt geen genderonderscheid met de verkoop van speelgoed

Intertoys Heerenveen maakt geen genderonderscheid met de verkoop van speelgoed

Marissa Wedman 4-12-23

HEERENVEEN- De feestdagen staan weer om de deur. Assistent-manager Wesley verwacht dat de Lego dit jaar ook weer erg populair zal vallen onder de hulpsinterklaasjes en de zwarte pieten. “de lego is elk jaar populair, ik verwacht dat gender daar geen rol in zal spelen, mensen zijn wat makkelijker daarin geworden”.

De verwachtingen van de Intertoys Heerenveen zijn gelijkwaardig aan de vorige jaren. De prijzen worden voor de feestdagen omhoog gegooid, er worden acties van 25 procent gegeven die de volgende maand weer naar de 50 procent stijgen. Zo vertelt Wesley dat de kleine cadeautjes zoals scheetkussens, kleine bordspellen deze periode goed verkopen. “Deze cadeautjes zijn ideaal voor de schoen”. De actiefiguren doen het vaak wat minder goed deze periode, maar ze verwachten een goede omzet en geen tegenvallers. Ook valt het Wesley op dat mensen makkelijker zijn geworden als het om gender gaat. “ Ik zie vaak genoeg jongentjes met hun ouders een Barbiepop uitzoeken”.     

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *